Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

8 sfaturi pentru a mări rata de răspuns la e-mail din partea prospecților publicat în: Comunicare, Prospectare | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

8 sfaturi pentru a mări rata de răspuns la e-mail din partea prospecților

I-am rugat recent pe cititori să-mi împărtășească secretul metodelor folosite pentru a se asigura că e-mailurile lor de prospectare sunt citite de către contactele lor. În trei secunde, aceștia decid dacă vor citi e-mail-ul tău, îl vor șterge sau îl vor salva pentru a-l studia mai târziu. Gândindu-ne la acest ”factor al primei vizualizări”, trebuie să dăm dovadă de creativitate atunci când compunem un e-mail, nu doar pentru ca acestea să fie citite, ci pentru a obține un răspuns.

Am primit câteva idei excelente!

1. Cheia constă în documentare. Mai mulți comercianți au subliniat faptul că cercetarea dinainte este cea care face ca e-mail-ul să fie relevant. Atunci când vine vorba de înțelegerea afacerii clientului tău, precum și provocările cu care are de-a face în momentul de față, nimic nu este mai bun ca documentarea. Nu ai nevoie de o examinare detaliată, 10 sau 15 minute acordate potențialilor clienți mai importanți vor fi de ajuns pentru a obține informațiile de care ai nevoie să îți personalizezi mesajul.

2. Fii de actualitate și relevant. Setează-ți alerta Google sau o alertă de știri similară pentru a fi mereu la curent cu ceea ce se întâmplă cu cei mai importanți clienți ai tăi. Asta îți va oferi ocazia de a-ți începe e-mail-ul cu ceva important pentru potențialul client la momentul respectiv.

3. Vorbește pe limba clientului. Mesajul tău, și în special primele propoziții trebuie să fie aferente cititorului. Nu irosi timpul potențialului tău client vorbind despre tine sau despre compania ta. Singura modalitate prin care îți vor acorda atenție este dacă realizează că vor avea parte de beneficii imediate. Folosește acronimele sale și termenii specializați pentru a-i arăta că înțelegi mediul din care face parte.

4. Fii scurt și la obiect. Un comerciant spunea că regula sa atunci când vine vorba de trimiterea de e-mail-uri potențialilor clienți este de a scrie un e-mail de maxim 3-5 rânduri. Singurul aspect asupra căruia se concentrează este beneficiul pe care-l poate aduce celui căruia i se adresează și despre care a căutat informații.

5. Gândește-te la un subiect pentru e-mail care să specifice clar scopul. Pune-te în locul clientului tău. Deja ai prea multe de făcut și numărul e-mail-urilor primite crește cu fiecare minut ce trece. Te-ai obosi să-ți citești e-mail-ul? Nu uita, destinatarul caută un pretext pentru a-ți șterge mesajul; nu îi oferi această ocazie printr-un subiect prea generic.

6. Încalcă regulile din când în când. Un reprezentant de vânzări a menționat că el atașează o imagine amuzantă la sfârșitul e-mail-urilor sale. Chiar dacă a avea un număr mare de imagini și link-uri este de obicei o idee proastă (deoarece poate declanșa motoarele de filtrare), folosirea imaginilor funcționează deoarece captează atenția destinatarului și evidențiază aspectul important pe care îl menționează. Este în regulă să încalci regulile din când în când, dar asigură-te că ai un motiv foarte bun pentru a face asta.

7. Testează-ți metodele. Continuu. Ai putea obține rezultate mai bune folosind metoda pe care o utilizezi în prezent? Un alt reprezentant de vânzări ne-a împărtășit că el își modifică abordarea în mod regulat, puțin câte puțin, și analizează rezultatele. Acesta testează mesaje noi, sintagme de încheiere, lungimea, link-uri, subiecte, semnături și alte detalii. Se folosește de observațiile sale pentru a-și îmbunătăți tehnica și pentru a transforma cât mai mulți potențiali clienți în clienți actuali.

8. Nu renunța la contactele importante. Insistența este totul. Un om de vânzări spunea că, la 2-3 zile după trimiterea unui e-mail, acesta suna la rece potențiali clienți. Folosește o metodă de trimitere de e-mail-uri și apeluri telefonice la rece pentru a obține rezultate. De obicei, trebuie să abordezi aproximativ nouă persoane pentru ca cineva să îți răspundă la e-mail sau la telefon. Majoritatea reprezentanților de vânzări renunță după două sau 3 persoane. Ai răbdare, și în cele din urmă vei lua legătura cu persoana pe care încerci s-o contactezi.

Metoda găsirii de clienți prin e-mail poate fi o metodă foarte eficientă de a lua legătura cu contacte cheie și de a le transforma în clienți. Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să stăpânești Factorul Primei Vizualizări și să le oferi prospecților un motiv de a-ți răspunde la mesaj.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.