Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

8 metode pentru a-ţi creşte preţul publicat în: Management, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

8 metode pentru a-ti creste pretul in vanzari

Te chinui cu stabilirea preţului? Nu eşti singurul. Mulţi oameni de vânzări şi companii au probleme în stabilirea preţului atunci când trebuie să obții beneficii atât tu, cât și clientul.

Iată 8 metode pentru a creşte preţul:

1. Crede în ceea ce vinzi – Dacă nu crezi în ceea ce vinzi 125%, nu vei putea convinge niciodată clientul că preţurile ridicate au sens. Din păcate, mulţi oameni de vânzări nu cred cu adevărat în produsele şi serviciile pe care le oferă. Nu fi unul dintre acele persoane.

2. Măreşte-ţi baza de date – De fiecare dată când cineva crede că singura vânzare pe care o vor face este cea din faţa lor , vor fi mai ezitanţi în a creşte preţul pe care îl cer. Dacă îţi crești în mod continuu baza de date, vei fi mult mai încrezător când va trebui să stabileşti preţul.

3. Pur şi simplu spune „nu” – Când un client îţi cere să reduci din preţ, este important să spui „nu”.

4. Niciodată nu intra într-o discuţie legată de preţ – Nu lăsa preţul să fie o parte a discuţiei. Concentrează-te pe beneficii şi în particular cum va beneficia clientul de ele. Este esenţial înainte de a intra într-o discuţie cu un client, oricare ar fi preţul, să ştii ce întrebări poţi pune sau care sunt beneficiile pe care le caută clientul. Având una (de preferat ambele) dintre acestea poţi ţine clientul concentrat pe ceea ce vrea să cumpere – şi mai puţin pe preţ.

5. Acceptă faptul că nu vei închide fiecare vânzare – Este normal să nu închizi la fiecare vânzare. Dacă ai fost prea aproape la fiecare vânzare, înseamnă că preţul este prea jos. Este cu siguranţă mult mai bine să închizi mai puţine vânzări dar la un preţ mai ridicat, decât mai multe vânzări la un preţ redus.

6. Nciodată să nu vinzi toate caracteristicile. Vinde doar beneficiile – Clienţii cumpără sau investesc dintr-un singur motiv: pentru a elimina durerea sau pentru a avea o situaţie mai bună.

7. Să ştii cel puţin 3 beneficii pe care clientul le doreşte – Este un beneficiu doar atunci când clientul spune că este un beneficiu. Lasă-l pe client să-ţi spună care sunt nevoile şi dorinţele sale. Când cunoști cel puţin 3 beneficii, poţi răspunde cu încredere la orice întrebare îţi adresează clientul.

8. Foloseţte timpul în avantajul tău – timpul este o unealtă fascinantă când lucrează în avantajul tău. Un client nu poate beneficia de ce vinzi până nu cumpără. Cu cât cumpără mai repede cu atât vor începe să beneficieze mai repede. Chiar şi aşa, nu grăbiţi o vânzare la un preţ mai redus. Cea mai rea situaţie este când clientul foloseşte timpul împotriva ta.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.