Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

7 metode pentru a strica o creştere a preţului publicat în: Comunicare, Management, Negociere | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Greseala

Creşterile de preţuri sunt inevitabile, dar şti cât de uşor este să o dai în bară? Vezi dacă oricare dintre acestea îţi sună familiar:

  1. Informează-ti clienţii  prin ataşarea unei note la cea mai recentă factură. Mai bine, numai dă-le un mail în care să menţionezi noul preţ, şi nu uita replica cea mai clasică „Dragă clientule pe care noi îl apreciem”.
  2. Spune-le oamenilor tăi de vânzări să-şi anunţe clienţii cât mai repede de creşterea preţurilor deoarece s-a luat această decizie ieri. În timp ce le spui, pune accentul pe modul în care crezi că suma este mai mare decât ar trebui să fie.
  3. Spune-le tuturor clienţilor cât de mult îi apreciezi ca şi clienţi. Dacă te sună să discute cu tine, asigură-te că nu le vei răspunde la telefoane pentru câteva zile. Pentru acei clienţi, care sunt foarte nervoşi de creşterea preţurilor şi vor să te vadă, informează-i politicos că vei putea să stabileşti o întâlnire cu ei doar peste câteva luni, deoarece ai calendarul foarte ocupat.
  4. Spunele clienţilor că singurul motiv pentru care ai crescut preţurile este acela că toţi competitiorii tăi au făcut-o, deci singurul lucru pe care îl faci este să ajungi unde ar fi trebuit să fi tot timpul.
  5. Pe lăngă creşterea preţului, asigură-te să incluzi şi o suprataxă, dar să nu oferi nici o explicaţie pentru ea sau să menţionezi când şi dacă ai de gând să o scazi.
  6. Când îţi anunţi clienţii de mărirea preţului, asigură-te că le împărtăşeşti excursia scumpă in Hawaii. Spune-le cum creşterea în afacerile pe care le-ai făcut anul trecut, te-au ajutat să poţi merge în excursie.
  7. Fii sigur să anunţi creşterea de preţuri a doua zi după ce compania anunţă câştiguri şi înregistrări record şi cum CEO-ul a fost recompensat.

Dacă crezi că acestea nu se vor întâmpla mai gândeşte-te odată. Am văzut o mulţime de companii – mari şi mici – care au făcut fiecare dintre aceste erori fatale.

Mărirea preţurilor nu este ceva care să fie uşor. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să o mai faci. În schimb, ar trebui să o faci cu o planificare riguroasă.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.