Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

6 lucruri de care ai nevoie înainte să te întâlneşti cu un CEO publicat în: Comunicare, Prospectare | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

6 lucruri de care ai nevoie inainte sa te intalnesti cu un CEO

Este întâlnirea pe care o aştepţi de multă vreme.

În sfârşit ţi-ai putut asigura o întâlnire cu directorul executiv al unei companii pentru care ști că poți să oferi soluții. De un an ai început să te interesezi de companie, stabilindu-ţi relaţii cu cât mai mulţi oameni posibil.

În particular, ai ajuns să-i cunoşti pe cei doi portari care până acum ţi-au blocat accesul la birourile directorului. Săptămâna trecută, telefonul dat asistentului administrativ a dat în sfârşit roade, şi te afli pe agenda directorului în 3 săptămâni.

Acum este timpul să te pregăteşti. Felul cum te vei pregăti va influenţa în mod direct succesul întâlniri tale.

Mai jos sunt 6 elemente cheie pe care trebuie să le iei în considerare înainte de întâlnire:

1. Setează-ţi aplicaţia Google Alerts pentru a primi ultimele ştiri care pot apărea pe internet legate de companie, persoana cu care te vei întâlni, şi ceilalţi oameni de top în acea companie cu care directorul executiv interacţionează.

2. Dacă compania efectuează tranzacţii publice, citeşte-i raporturile anuale.

3. Setează o referinţă pentru companie, compar-o cu competitorii săi majori pentru a vedea cum se descurcă.

4. Identifică obiectivele strategice pe care compania se pliază. În particular, învaţă tot ceea ce poţi despre iniţiativele cheie de care crezi că directorul executiv este interesat.

5. Monitorizează ştirile pentru a determina dacă există evenimente politice sau măcar demne de o ştire care pot avea un impact fie asupra directorului, fie asupra companiei. Monitorizează jurnalul de tranzacţii şi site-urile industriei care are legătură cu industria companiei.

6. Cunoaşte trecutul educaţional al directorului executiv şi identifică alumni cheie, sau activităţi şcolare în care este implicat directorul.

Foloseşte-te de informaţia pe care o obţii din activităţile enumerate mai sus pentru a pune cap la cap o listă cu „argumente/întrebări ale colegilor de breaslă” pe care o poţi împărtăşi cu portarul sau cu directorul dacă se întrevede o oportunitate.

„Argumentele/întrebările colegilor de breaslă” sunt acele lucruri pe care le poţi împărtăşi fie cu directorul executiv, fie cu portarul, care le permit acestora să creadă că eşti conştient de mediul cu care aceştia operează, şi că te simţi confortabil vorbind despre aceste lucruri.

Poziţionând argumentul colegial ca o întrebare, nu numai că vei avea abilitatea de a împărtăşi ceva cu ei, dar te va ajuta să porneşti o conversaţie cu aceştia.

Dacă incluzi un argument/întrebare colegială ca parte a dialogului de început cu directorul, va reasigura acestuia că ei nu îşi vor pierde timpul cu cineva care nu înţelege cât de preţios este timpul lor. Demonstrează de asemenea, că înţelegi nivelul lor de responsabilitate în luarea deciziilor.

Ţine minte – argumentul/întrebarea colegială nu reprezintă oportunitatea ta de a împărtăşi opinia ta de 5,000 de cuvinte asupra unui subiect. Argumentul/întrebarea ta colegiala trebuie să fie succintă şi plasată ca şi un început pentru a-l face pe director să-şi împărtăşească opinia.

Nu este neapărat necesar ca argumentul/întrebarea colegială să aibe legătură directă cu subiectul întâlnirii. De fapt, este mai bine dacă este pe un subiect complet diferit. Vei arăta directorului executiv că nu ai ochelari de cal şi că deţii o înţelegere de perspectivă a universului pe care aceştia operează.

Dacă te întrebi de ce folosesc termenul de „colegial” este pentru că subiectul pe care vrei să îl deschizi este conceput a fi un subiect pe care directorul poate la fel de bine să îl discute cu angajaţii lui. Asta îi permite directorului să înceapă să te vadă, în mod firesc, ca pe unul dintre colegii de breaslă, iar în acest fel mărindu-i gradul de confort în a-ţi împărtăşi unele informaţii.

De asemenea, nu ar trebui să eziţi să împărtăşeşti argumentele/întrebările colegiale cu portarul. Acesta este practic o extensie a directorului. Când vei face argumente valabile sau vei pune întrebări „colegiale”, vei contribui la creşterea nivelul de siguranţă a portarului. Dacă portarul se simte confortabil cu tine, aceasta va contribui la sentimentul de încredere a directorului executiv.

Dacă ai reuşit să obţii întâlnirea atot-importantă cu directorul executiv, nu ezita în a te pregăti corespunzător. Investeşte timp şi efort acum pentru a avea parte de succes mai târziu.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.