Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

5 lucruri învățate din economie publicat în: Sfaturi | tag-uri: | comentarii: Nu sunt comentarii

economie

Te învață economia ceva? Are un efect pozitiv sau negativ asupra motivației tale de vânzător?
Acestea sunt lucrurile ce mă învață economia:

 
1.    Clienții încă cumpără. Dar au nevoie de mai multe motive să cumpere în continuare.
Încă mai există piața și clienții încă cheltuiesc bani. Deși, nu în mod surprinzător, clenții sunt mai precauți și cumpătați când vine vorba de cheltuieli. Ei vor să fie foarte încrezători că pe ce vor cheltui banii va merita cu adevărat.

 
2.    Este nevoie să vinzi mai mult la telefon ca să închei o vânzare medie.
Cum oamenii sunt mai precauti când cheltuiesc, în genereal, este nevoie de o interacțiune mai mare cu clientul ca să închei vânzarea. Asta înseamnă că durata de timp ca să închei o vânzare poate să fie mai mare, așa că trebuie să iei în considerare acest lucru când iți faci planul de vânzare.

 
3.    Prețul e important, dar nu este totul.
Oamenii de vânzări iubesc să vorbească despre cum sunt ei sub presiune mai mare ca niciodată să taie din prețuri, dar în același timp, nu contează cât de ieftin este ceva, dacă nu este ceea ce caută clientul, acesta nu-l va cumpăra oricum.

 
4.    Este ceea ce vreau să fac din el/ea.
Vorbesc cu oameni de vânzări și clienți în fiecare zi și comentariile pe care le aud sunt incredibile. Unii vorbesc despre cât de bună este afacerea, în timp ce alții din aceeași branșă sau chiar din aceeași companie vorbesc despre cât de prost stau lucrurile.
Aceasta situație dovedește cât adevăr este în vechea zicală, „Este paharul pe jumătate gol sau pe jumătate plin?” Cum vedem noi lucrurile ține de interpretarea fiecăruia.

 
5.    Să gândești pe termen lung este mai important ca niciodată.
Dacă ne lăsăm prinși prea mult în „aici” și „acum”, la fînal vom fi descurajați. Economia trece prin faze și se confruntă cu dificultățile cu care ne confruntăm și noi zi de zi, dar vor veni vremuri mai bune.
Mulți dintre noi nu au experimentat niciodată acest tip de economie, așa că gândirea noastră este obosită. Fă un pas în spate și realizează că boom-ul din 1950 a fost rezultatul unei economii ruinate.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.