4 pași pentru o prospectare mai bună publicat în: Prospectare | tag-uri: prospectare, vanzari | comentarii: Nu sunt comentarii

Vrei o formulă pentru prospectare pe care să o întipărești în abilitățile tale de vânzare pentru rezultate mult mai bune?
Aici sunt 4 pași pentru o prospectare mai bună:
1. Programează-ți timpul
2. Identifică potențialul client
3. Crează-ți discursul introductiv
4. Efectuează apelul
Prea mulți oameni de vânzări complică prospectarea mai mult decât este necesar.
Nu e chiar atât de greu dacă ai un plan care e și simplu și eficient. Totul începe de la a-ți rezerva timp în fiecare zi sau în fiecare săptămână pentru a realiza prospectarea. Prea mulți oameni nu realizează prospectarea dintr-un singur motiv – devin prea ocupați cu alte lucruri și mereu se învârt în jurul lor. Eu cred că motivul pentru care nu reușesc să o realizeze este pentru că nu vor cu adevărat.
Primul pas, rezervă-ți timp în calendar și nu lăsa alte lucruri să intervină.
Pasul doi, identifică potențialii clienți. Asta e mai ușor ca niciodată de realizat mulțumită internetului. Aș putea să continui ore întregi cu tehnici de identificare a potențialilor clienți și a informațiilor lor de contact dar voi păstra asta pentru altă dată.
Vă voi spune doar atât – dacă știți să folosiți Google sau site-uri precum Linkedin, vă veți descurca.
Pasul trei, determină care va fi discursul tău introductiv.
Cel mai mult îți recomand telefonul. Nu este nimic mai eficace sau mai eficient. Da, înseamnă multe mesaje vocale dar este eficace dacă ai o introducere potrivită. Rezervă-ți puțin timp pentru a-ți crea o scurtă introducere care să îi determine să se gândească la situația lor. Nu îți consuma energia lăudându-te cu virtuțiile tale și cât de minunată e compania ta. Crede-mă – potențialului client nu îi va păsa.
Pasul patru, efectuează apelul.
Numărul oamenilor de vânzări care parcurg primii trei pași fără să realizeze și pasul patru este mult prea mare. Doar sună!
Nu sta să te gândești la strategii cum că ar trebui să aștepți până cand soarele, luna și stelele se vor alinia. Dacă faci asta o dată, o vei mai face încă o dată și încă o dată și nu vei mai efectua niciodată apelurile pe care trebuie să le faci.
Prospectarea nu e dificilă, și în final se merită să o faci pentru că așa îți crești numărul clienților.
Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)