Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

4 pași pentru o prospectare mai bună publicat în: Prospectare | tag-uri: , | comentarii: Nu sunt comentarii

prospectare

Vrei o formulă pentru prospectare pe care să o întipărești în abilitățile tale de vânzare pentru rezultate mult mai bune?
Aici sunt 4 pași pentru o prospectare mai bună:
1.    Programează-ți timpul
2.    Identifică potențialul client
3.    Crează-ți discursul introductiv
4.    Efectuează apelul

 
Prea mulți oameni de vânzări complică prospectarea mai mult decât este necesar.
Nu e chiar atât de greu dacă ai un plan care e și simplu și eficient. Totul începe de la a-ți rezerva timp în fiecare zi sau în fiecare săptămână pentru a realiza prospectarea.  Prea mulți oameni nu realizează prospectarea dintr-un singur motiv – devin prea ocupați cu alte lucruri și mereu se învârt în jurul lor. Eu cred că motivul pentru care nu reușesc să o realizeze este pentru că nu vor cu adevărat.

 
Primul pas, rezervă-ți timp în calendar și nu lăsa alte lucruri să intervină.

 
Pasul doi, identifică potențialii clienți. Asta e mai ușor ca niciodată de realizat mulțumită internetului. Aș putea să continui ore întregi cu tehnici de identificare a potențialilor clienți și a informațiilor lor de contact dar voi păstra asta pentru altă dată.
Vă voi spune doar atât – dacă știți să folosiți Google sau site-uri precum Linkedin, vă veți descurca.

 
Pasul trei, determină care va fi discursul tău introductiv.
Cel mai mult îți recomand telefonul. Nu este nimic mai eficace sau mai eficient. Da, înseamnă multe mesaje vocale dar este eficace dacă ai o introducere potrivită. Rezervă-ți puțin timp pentru a-ți crea o scurtă introducere care să îi determine să se gândească la situația lor. Nu îți consuma energia lăudându-te cu virtuțiile tale și cât de minunată e compania ta. Crede-mă – potențialului client nu îi va păsa.

 
Pasul patru, efectuează apelul.
Numărul oamenilor de vânzări care parcurg primii trei pași fără să realizeze și pasul patru este mult prea mare. Doar sună!
Nu sta să te gândești la strategii cum că ar trebui să aștepți până cand soarele, luna și stelele se vor alinia. Dacă faci asta o dată, o vei mai face încă o dată și încă o dată și nu vei mai efectua niciodată apelurile pe care trebuie să le faci.
Prospectarea nu e dificilă, și în final se merită să o faci pentru că așa îți crești numărul clienților.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.