Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

4 modalităţi pentru generarea de lead-uri publicat în: Prospectare | tag-uri: , , | comentarii: 1 comentariu

4 modalitati pentru generarea de lead-uri

Te-ai aflat vreodată în situația de a avea o listă de lead-uri mai puțin exemplară, petrecându-ți întreaga zi ”sunând pentru a câştiga câţiva bani” , dar fără nici un rezultat notabil? Lista ta cu lead-uri are nevoie de ajutor, şi mai jos vei găsi patru moduri de a o îmbunătăți:

1. Corespondența directă. Corespondența directă îți poate genera o rată de răspuns de la 2 la 8 procente (depinde cât de bine este direcționată). Odată cu popularitatea email-ului și a marketing-ului online, foarte puține companii mai folosesc acest tip de corespondență pentru generarea de lead-uri. O scrisoare bine scrisă, documentată și personalizată are șanse mai mari să fie deschisă și citită de către recipientul dorit.

Iată patru sfaturi pentru o campanie de corespondență directă de succes:

Limitează numărul de scrisori pentru a putea ţine evidenţa acestora.
Oferă prospecţilor trei moduri de a răspunde. Asigură-te că poți fi contactat ușor prin includerea numărului de telefon, a adresei de email și a adresei de corespondenţă. Te poţi folosi şi de reţelele sociale pentru a primi un răspuns.
Revenirea. O scrisoare trebuie să includă promisiunea de a reveni cu un telefon și un interval de timp în care vei lua legătura cu aceştia.
Tehnici de scris adecvate. Mărimea scrisorii, salutul și încheierea sunt aspecte importante ale unei scrisori de succes.

2. Email-ul. Acesta poate fi folosit ca și o tehnică de generare a lead-urilor. O bază de date bună îți asigură un mod rapid și eficient de a contacta mai multe persoane, dar trebuie să ai în vedere următoarele:

Limitează numărul email-urilor trimise, pentru a putea răspunde la toate.
Cercetează adresele. Asta îți va lua ceva timp, însă de îndată ce ai învățat care este formatul email-ului unei companii poți trimite mai multe mesaje multiplelor contacte.
Folosește un titlu corespunzător. Folosește un titlu care să relaționeze cu conținutul email-ului pentru atrage interes.
Evită să fi marcat ca și spam. Limitează numărul de email-uri pe care îl trimiți unei singure companii, schimbă titlul și alternează orele la care trimiți email-urile.
Folosește link-uri. Atunci când trimiți un email, include un link direct către site-ul tău.

3. Evenimentele. Acestea sunt adesea considerate a fi prea costisitoare pentru a fi considerate ca şi o modalitate pentru generarea de lead-uri. Cu toate acestea, sunt câteva metode de a folosi evenimentele într-un mod eficient, în timp ce costurile rămân minime:

Folosește-te de departamentele de marketing. Dacă plănuiești să lansezi un eveniment, implică-te cât mai mult posibil.
Planifică rezervările. Pentru a te asigura că oamenii pot participa, sună persoanele pe care vrei să le inviţi din timp.
Lansează oferte pentru a crește numărul de participanți. Include oferte gratuite precum sesiuni de training pentru a spori interesul.
Variază tipul de evenimente. Nu toate evenimentele trebuie ținute într-un centru de conferințe; webcast-urile, micul dejun sau conferințele online reprezintă o alternativă bună.

4. Activități de PR. Multe publicații caută articole care împărtășesc informații de la o sursă validă. Folosind mijlocul potrivit poți atrage atenție asupra produsului sau serviciul tău.

Documentează-te. Înainte de a contacta editorul, vezi cui se adresează publicația respectivă, ce fel de informație este dată mai departe cititorilor, care sunt cerințele articolelor și termenele limită.
Definește tema articolului. Scrie despre un trend sau o temă de interes general pentru domeniul tău și care poate fi folositor unui public mai larg.
Găsește oportunități de a vorbi în public. Fii un speaker și un prezentator excelent.

Generarea de lead-uri reprezintă fundația unei cariere de succes. În timp ce o companie poate pune la dispoziție liste și suport pe partea de marketing, este datoria ta să îți faci simțită prezența. Nu trebuie să te avânți în prea multe activități de generare de lead-uri, atâta timp cât acestea sunt foarte bine plănuite și organizate.

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (1 comentariu)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.