Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

3 mituri motivaționale de vânzari care trebuie demolate pentru a avea succes publicat în: Atitudine | tag-uri: , , | comentarii: Nu sunt comentarii

Motivatie

Ca vorbitor motivațional în vânzări, am oportunitatea de a sta în fața oricărei atitudini posibile.

Sunt oameni de vânzări fericiți să mă vadă, și dornici să își îmbunătățească abilitățile de a vinde.
Dar mai sunt și oameni de vânzări care mă provoacă la fiecare mișcare, ca și cum ar fi misiunea lor să găsească nereguli în fiecare sugestie pe care o fac.
Mie chiar îmi face plăcere să aud orice comentariu și orice părere.
De asemenea imi oferă un material amplu pentru a testa câteva adevăruri despre motivația în vânzări – dar și câteva mituri.

Aici sunt 3 mituri care trebuie demolate:
1. Unii oameni sunt pur și simplu cuplați la motivație. Fie o ai ori nu o ai.
Dacă te-ai agățat de acest mit, presupunerea mea este că nu ești indiferent la modalitățiile de creștere a motivației, și este posibil să te opui unei astfel de idei.
Dacă într-adevăr abilitatea de a crește motivația este limitată la unele persoane, atunci punem limite abilitățiilor noastre de a lua decizii. Nu știu despre tine, dar eu nu mă mulțumesc cu limite prestabilite la ceea ce pot să reușesc.
Am văzut oameni de vânzări care au pierdut ani făcând foarte puțin pentru a-și crește motivația de vânzări, doar pentru ca mai târziu să facă ceva clic în interiorul lor și să îi oblige să ia o decizie diferită.
Ei decid să meargă pe un alt drum – propunându-și intenționat să devină mai motivați să vândă și să aibe succes.
Poate te poți regăsii în acea experiență. Dacă da, atunci ești dovada vie a faptului că motivația excepțională nu e limitată la anumite tipuri de personalitate sau la anumiți indivizi.

2. Motivația depinde în primul rând de factori externi.
Eu cred cu adevărat că factorii externi chiar au un impact asupra motivației, dar la final motivația tot din interior începe.
Acest punct este strâns legat de primul.
Cu alte cuvinte, nu se întâmplă numai ca o persoană care nu a dat deloc prea multă importanță motivației să devină apoi interesat de acesta ci și acea persoană să realizeze responsabilitatea personală a acestei schimbări.
Ei încetează să mai învinuiască factori externi precum economia, colegii de lucru, teritoriul lor, clienții lor și așa mai departe.
În schimb, ei încep să își întărească și să își susțină fundația motivației în vânzări – începând cu ei înșiși.

3. Motivându-te pe tine întotdeauna necesită aceeași cantitatea de energie.
Acest mit sugerează că de fiecare dată când vrei să îți crești motivația va trebui să te aștepți la același efort.
Interesant este că motivația poate fi dezvoltată asemenea unui mușchi.
Cu cât te implici intenționat mai mult în motivația ta de vânzări – cu atât mai ușor va deveni să rămâi motivat.
Cu alte cuvinte, motivația devine o tendință naturală pentru că tu ai dezvoltat obiceiul sănătos de a alege motivația.
Asta e asemănătoare legii fizicii care spune ca un corp în mișcare stă în mișcare.
Petrece timp în fiecare zi pentru a-ți forma motivația în mod intenționat și îți garantez ca asta va deveni mult mai natural în a 30-a zi decât în prima.

Sunt sigur că împreună cu toții am putea să mai creăm și alte mituri despre motivația în vânzări. Care sunt miturile pe care tu ai vrea să le demolezi?

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.