Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

2 cuvinte pentru succesul tău în vânzări publicat în: Atitudine, Management, Sfaturi | tag-uri: , , , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

2 cuvinte pentru succesul tau in vanzari

Îți place simplitatea? Mie sigur îmi place!

Dă-mi informațiile în cantitatea cea mai mică posibilă. Nu-mi place și nici nu vreau surplus iar ce o să vă împărtășesc nu are DELOC surplus de informație!

Săptămâna trecută am ajutat un om de vânzări să-și organizeze planul de afaceri pe anul 2011. A fost pregătit pentru acest exercițiu, dar informația, prioritățile și gândurile au fost împrăștiate. I-am spus să se oprească. Am desenat o cutie deasupra unei foi de hârtie și i-am spus să scrie în acea cutie în ce constă slujba lui în cât mai puține cuvinte posibile. Iată ce a scris:

“Slujba mea constă în a asigura un venit mie și familiei mele, și să fac cât mai multe vânzări posibile.”

BUN. Sunt prea multe cuvinte, iar asta nu reprezintă în totalitate slujba ta.

Am luat bucata de hârtie, am tăiat propoziția lui și am scris doar 2 cuvinte: Creșterea vânzărilor.

Asta este! M-a privit foarte mirat iar apoi a zis: „Da. Asta este, dar tu ai zis-o în cuvinte mai puține”.
Iată ce aș vrea să reții din discuția asta:

Nu complica niciodată ceea ce faci: Dacă nu faci vânzări pentru a face bani, atunci caută-ți altă meserie. Cu cât păstrezi mesajul mai simplu pentru tine cu atât îți va fi mai ușor. Mintea ta este ca un compas. Dacă nordul tău nu este poziționat precis sau clar, s-ar putea să mergi în direcția bună, s-ar putea să nu. Dar, când nordul este CENTRAT și precis atunci îți va fi mai clar. Nu te afli în vânzări pentru a fi cea mai populară, simpatică persoană din birou. Nu te afli în vânzări pentru a-ți face prieteni din clienți. Te afli în vânzări pentru a face cât mai mulți bani posibil pentru a-ți petrece timpul cum dorești! Punct.

Iată cum te vor ajuta cele 2 cuvinte:

Setarea priorităților în vânzări: Ți-ai deschis vreodată mail-ul într-o dimineață și te-ai simțit copleșit de „lucrurile” pe care compania ta ți le trimite? Mai adaugă la asta și prezentarea ta, propunerile de preț, sunatul prospecților și cel al clienților și vei avea o problemă cu prioritățile. Ce vei face? Îți voi spune ce fac majoritatea. Vor sfârși în a face ceea ce SIMT că este important, NU ceea ce ESTE cu adevărat important. De ce? Deoarece nu au stabilit un punct de plecare clar asupra a ceea ce vor să realizeze.

Oferirea unui echilibru prin verificări constante: Ce se va întâmpla oare cu activitatea și eficiența ta, dacă de fiecare dată când nu lucrezi pe activitatea generării venitului din vânzări, te întrebi: „Mă ajută asta să CRESC VÂNZĂRILE?” Pun pariu că te vei trezi la realitate… destul de des. Cu toate activitățile și lucrurile de lângă noi, este foarte ușor să pierzi din vedere obiectivul setat.

Timp dezorganizat = timp irosit. Dar, reamintindu-ți acele 2 cuvinte te va ajuta întotdeauna să rămâi concentrat pe activitatea curentă și te va ajuta să îți pui întrebarea: “Mă ajută asta să câștig mai mulți bani?

Oferirea unei vieți mai ușoare: Când identifici ceea ce vrei să îndeplinești într-un mod cât mai simplu, este ca și când aparatul tău foto se focalizeaza pe ceea ce vrei să fotografiezi. RESTUL va veni de la sine. Îți vei identifica mai ușor obiectivele, timpul va fi mai ușor de controlat, prioritățile vor fi mai ușor de prioritizat și te va pune pe gânduri, în a înțelege dacă îți maximizezi timpul.

Ca și oameni de vânzări auziți asta tot timpul. Trebuie să îți organizezi timpul, să rămâi concentrat, să lucrezi cu lucrurile potrivite etc. Ei bine, nu se va schimba nimic dacă te axezi pe lucrurile acelea specifice. Dacă te concentrezi, să zicem, asupra bunei administrări a timpului, dar încă nu îți sunt clare anumite lucruri, poți la fel de bine să mergi și să arunci cu pietre în lac. Pentru a le face mai bune trebuie să te axezi asupra a ceea ce le conduc! ȘOFERUL din spatele priorităților, obiectivelor și a timpului este nivelul de înțelegere a motivului pentru care faci ceea ce faci.

Mark Heerema

La vârsta de 21 de ani, Mark, câștiga minimul pe economie ambalând produse. Disperat, el a încercat să intre în domeniul vânzărilor. Fără experiență în acest domeniu, fără training el a reușit să doboare recordurile unei firme în vânzări înainte să împlinească 24 de ani iar în curând s-a văzut în postura de a conduce departamentul de vânzări a unei companii care avea cifra de afaceri de 90 milioane de dolari pe an. Apoi, folosind aceleași secrete și principii care l-au ajutat să devină un om de succces, a ajuns la o cifră de afaceri de 3 milioane de dolari în doar 3 ani pornind o companie de la zero.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.