Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

10 sfaturi pentru perfecţiunea în sunatul la rece publicat în: Comunicare, Prospectare | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

10 sfaturi pentru perfectiunea in sunatul la rece in vanzari

În prospectarea prin email, unul dintre primele lucruri pe care le ofer ca și sfat este să-ţi trimiţi o schiţă înainte de a apăsa butonul “trimitere”. În acest fel, vei ştii cum se simt prospecții tăi atunci când primesc un mail de la tine. Vei observa rapid unde trebuie să faci modificări pentru a obţine atenţia prospectului şi pentru a primi un răspuns.

Acest tip de strategie pentru verificare funcționează și pentru sunatul la rece.

Multe dintre obiceiurile tale atunci când suni pe cineva, bune si rele, sunt acelea de care probabil nu eşti conştient că le faci până nu le auzi. Sunt aceleaşi obiceiuri care te pot opri în obținerea de noi întâlniri.

Deci, cum apreciezi eficienţa apelurilor tale la rece? Înregistrează-le.

Mai demult, doar cele mai mari companii aveau acces la echipament pentru înregistrarea convorbirilor telefonice. Cu toate acestea, în zilele noastre, există numerose opţiuni de înregistrare. Funcţia de înregistrare poate fi deja implementată în sistemul telefonic al companiei tale. Dacă nu, poţi să foloseşti unul din programele gratuite prin care poți să înregistrezi o convorbire.

Pot apărea probleme legale care îţi cer să-i aduci la cunoştinţă potenţialului client că apelul este înregistrat, aşa că confirmă cu acesta mai întâi. Iar dacă înregistrarea apelurilor te face să te simți neconfortabil sau nu este posibilă, roagă un coleg să asculte în timp ce tu efectuezi apelul.

Iată o listă cu 10 lucruri care te vor ajuta în evaluarea eficienței apelurilor la rece.

1. Începi apelul cu o propoziţie convingătoare şi valoroasă? Cu cât eşti mai bun în a atrage atenţia potenţialului client în timpul primelor câteva momente din timpul unui apel la rece, cu atât îţi e mai uşor să avansezi în procesul de vânzare.

2. Vorbeşti despre produse, sau despre nevoile companiei? Potenţialilor clienţi le pasă cel mai mult de soluţii pentru problemele lor, aşa că fii sigur că încadrezi apelul tău în acele condiţii.

3. Suni ca un expert? Este important să fii autoritar dacă vrei ca potenţialii clienţi să aibă încredere să-ţi ofere timpul lor.

4. Sugestiile sau situaţiile despre care vorbeşti, sunt exacte? Ca discuţia ta să aibă valoare, trebuie să se concentreze asupra unei nevoi pe care potenţialul client o consideră validă şi importantă.

5. Cum stai cu abilităţile de ascultare? Nici un apel la rece nu trebuie să fie o conversaţie într-un singur sens. Pune întrebări care angajează potenţialul client la conversaţie şi învaţă să asculţi cu atenţie feedback-ul pe care îl primeşti de la prospecți.

6. Cum sună vocea ta la telefon? Vocea ta este clară şi relaxată, sau plină de “um-uri” şi “ăăă-uri?” Cultivarea unei voci pentru a fi puternică şi clară la telefon este important. Le oferă prospecților o stare de confort atunci când vorbesc tu tine.

7. Cât eşti de priceput în gestionarea obiecțiilor? Apelurile la rece sunt pline de obiecţii. Practică gestionarea acestora în timpul unei convorbiri telefonice şi rata de obținere a întâlnirilor se va îmbunătăţi drastic.

8. Construieşti destul interes înainte să întrebi de întâlnire? Să ceri stabilirea unei întâlniri prea devreme este o greşeală comună în vânzări. Fii sigur că potenţialul client este destul de interesat de ceea ce vorbeşti înainte să-i propui următorul pas.

9. Apelezi la referințe dacă persoana pe care o contactezi nu are putere de decizie? Câteodată, prospectarea noastră ne dezamăgeşte, dar găsirea contactului greşit nu trebuie să oprească oportunitatea de a vinde. Cere o referință pentru persoana cu putere decizie și folosește apelul iniţial ca pe o introducere.

10. Mesajul pe care îl lași în mesageria vocală este unul care ar primi răspuns? Dacă faci apeluri la rece, vei lăsa mesaje în mesageria vocală. Să înveţi să laşi potenţialului client un mesaj convingător – şi un număr de telefon spus clar – sunt metode grozave pentru a-ți eficientiza telefoanele de prospectare.

Dacă îţi poţi rafina metoda de apeluri la rece, vei trece peste obstacole mai eficent, vei lăsa mesaje mai convingătoare, vei strânge informaţii mai relevante, şi vei obține mai multe întâlniri.

Şi cine nu vrea să facă toate aceste lucruri?

Kendra Lee

Este un vânzător de top în domeniul IT și un expert în atragerea de prospecți. Este autoarea cărții “Selling Against the Goal” care a câștigat numeroase premii și președintele companiei KLA Group, companie care este specializată în domeniul IT.
Kendra Lee este speaker la evenimente la nivel internațional în domeniul vânzărilor.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.