Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

10 păcate care îți distrug motivația în vânzări publicat în: Atitudine, Sfaturi | tag-uri: , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

10 pacate care iti distrug motivatia in vanzari

Vrei să îți distrugi motivația în vânzări? Iată cum poți să faci asta:

1. Asigură-te că spui tuturor din firmă cât de jalnice sunt produsele și serviciile oferite de voi.

2. Atunci când vorbești despre un client cuiva din compania ta, asigură-te că folosești cuvântul „prost” înaintea numelui său.

3. Trezește-te în fiecare dimineață gândindu-te că clienții tăi nu au nevoie de tine și nu va dura mult până aceștia nu vor mai cumpăra de la tine.

4. Întotdeauna să vorbești pe la spatele altor persoane de vânzări cu alții din compania ta, concentrându-te asupra fiecărei greșeli observate.

5. Dacă ești un supraveghetor, asigură-te că te plângi persoanei de vânzări cu care lucrezi despre cât de jalnică e echipa cu care lucrezi și cât de incompetenți sunt cei din conducere.

6. Mergi seara acasă plângându-ți de milă asupra fiecărui lucru care nu a mers, la toți care te ascultă.

7. Petrece-ți duminica cu spaima zilei de luni.

8. Uită-te peste obiectivele tale și spune-ți cum nu vei putea niciodată să le atingi.

9. Gândește-te la departamentul de marketing ca fiind inutil atunci când vine vorba de a dezvolta ceva semnificativ de utilizat.

10. Gândește-te la departamentul de finanțe ca la un departament ce împiedică vânzările, datorită regulilor lor de credit și preț.

Oricât ai crede că acestea nu ți se potrivesc, pun pariu că cel puțin una din ele ți s-ar potrivi.

O dată sau de mai multe ori, cu toții ne-am gândit la acestea. Chiar și eu m-am gândit. Motivul pentru care le împărtășesc cu voi este de a arăta cât de ușor este de a cădea în capcana autocompătimirii.

Nu avem pe cine să dăm vina atunci când ne plângem. Ca și lideri în vânzări, este treaba noastră de a conduce, nu de a ne lăsa conduși. Liderii nu se plâng. Ei asigură direcția.

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.