Utilizați un browser vechi. Vă sugerăm să actualizați browser-ul dvs. pentru a beneficia de o experiență de calitate pe site-ul nostru: Chrome, FireFox, Opera, Safari sau Internet Explorer. [X]

10 întrebări care te ajută să afli mai multe despre compania ta publicat în: Management, Sfaturi | tag-uri: , , , , | comentarii: Nu sunt comentarii

10 intrebari care te ajuta sa aflii mai multe despre compania ta

Desigur, este bine să ştii informaţii generale legate de industria în care îţi desfăşori activitatea.

Dar ceea ce e mai bine este o înţelegere amănunţită a propriei tale companii – şi ceea ce îţi trebuie pentru a-ţi mări motivaţia.

10 întrebări pe care să ţi le adresezi:

1. Care este strategia noastră de a aborda clienţii care nu ştiu nimic despre noi?

2. Dintre toate produsele pe care le vindem, care este acel produs sau serviciu pe care un client nou l-ar achiziţiona primul?

3. Atunci când vine vorba de clienţii noştri actuali sau trecuţi, care este principalul motiv pentru care au cumpărat de la noi?

4. Dacă cineva nu cumpără de la noi, de la cine cumpără şi de ce?

5. Care este principalul obstacol cu care se confruntă competitorii noştri atunci când doresc să se dezvolte? Care este principalul obstacol cu care ne confruntăm noi?

6. Ce trebuie să facem pentru a dezvolta un program prin care să relaţionăm direct cu clienţii actuali?

7. Care sunt competitorii noştri pentru fiecare din produsele şi serviciile pe care le oferim? Cu ce suntem noi diferiţi? Ce ne face să ne evidenţiem?

8. De câte telefoane este nevoie pentru a realiza o vânzare?

9. Care sunt obiecţiile pe care le-am auzit de la potenţialii clienţi când au fost întrebaţi de ce nu vor să cumpere de la noi?

10. De ce este nevoie exact pentru a fi mai eficienţi în eforturile noastre de a vinde şi de a creşte profiturile?

Dacă depuneţi efort individual şi ca o echipă de vânzări pentru a răspunde la aceste întrebări, ceea ce veţi învăţa va fi nemărginit. Şi ceea ce veţi învăţa vă va permite să vă măriţi profiturile.

Tu ai mai adăuga alte întrebări acestei liste?

Mark Hunter

Mark Hunter, “Vânătorul de vânzări,” ajută persoanele şi companiile să identifice perspective mai bune, să încheie mai multe vânzări, şi să construiască în mod profitabil relaţii pe termen lung cu clienții.
Mark Hunter a lucrat mai bine de 18 ani în divizii de vânzări și marketing a trei companii diferite aflate in topul Fortune, topul celor mai atractive 100 de companii în care să lucrezi. În timpul carierei sale a coordonat multe proiecte si mai mult decât atât, a lucrat cu lideri globali precum Coca-Cola, Kawasaki, Sara Lee, Mattel, Unilever și Godiva.
Mark a deţinut funcţii de conducere în vânzări echipe de vânzări a căror număr de membrii a variat de la 20 la 900. Acest nivel de experienţă stă la baza fiecăror programe sau training-uri pe care Mark le livrează în fiecare an pentru mii de oameni din întreaga ţară, în domeniile precum Vânzări, Comunicare şi Leadership.

 

Lasă un comentariu (Nu sunt comentarii)

 

Publicitate

Dacă dorești publicitate pe acest site, te rugăm să ne trimiți un e-mail completând formularul de contact. Aceasta este oferta noastră.